Fler och fler personer verkar idag utanför sitt egna lands gränser. Likaså är det nu för tiden inte ovanligt att företaget har både kunder, partners, leverantörer och medarbetare i andra länder än Sverige.
Hur gör ni för att nå era kunder, partners och eventuellt medarbetare som inte finns i er närgeografi? Och hur gör ni det möjligt för era intressenter att kontakta er på ett enkelt och billigt sätt?
Vanligt förfarande är fortfarande att översätta sin hemsida och nöja sig där. Så länge kunden kan genomföra en beställning är man nöjd.
Men vad händer om kunden vill ha teknisk support? Om kunden inte är nöjd? Och, framför allt, om kunden då inte kan få hjälp?
Lokal närvaro genom internationella telefonnummer
Ett företags värde ligger i hur det behandlar sitt klientel. Genom att tillhandahålla kontaktvägar, föredragsvis genom lokala telefonnummer, ökar du chansen att få nöjda kunder som kommer att rekommendera dig till andra.
Hos Cellip hittar du nummer i över 50 länder som låter dig erbjuda kunderna den kortaste kontaktvägen till dig. Läs mer på www.cellip.com/internationella-nummer/
Om Cellip
Cellip hjälper kunder och partners att bli mer framgångsrika genom att tillhandahålla integrerade telefonilösningar till Microsoft Teams.
Hemsida: Cellip.com
Tele: +46 8 55 80 10 00
Partner till Microsoft